party eller glass

igår kväll hade jag malin på besök.
Vi hade spa kväll. Vi hade mysig musik, tända ljus, ångbad och hemmagjorda ansiktsmasker och bodyscrub.
Vi gick även upp till pizzerian och åt, och självklart så åt vi lite godis.
Hade gärna velat lägga upp bilden men som ni kanske har märkt så är det ont om dom på sistonde, min telefon är cp så jag kan inte lägga in några bilder på datan. SÅÅÅÅ tråkigt.

Malin sov iaf över, vi vaknade halv 9 imorse för jag skulle till jobbet och hon skulle följa med mamma till malmö.
Jag slutade jobba halv 4 och kom nästan precis hem. vad händer ikväll?
ska man palla sminka sig och klä på sig och dra till stan och dansa natten lång eller ska man fixa lite go glass och sitta hemma och mysa?
är lite sugen på båda.
 
      


Vs.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0