new shoes

Igår hade jag en riktig ful dag, en sån dag då man känner sig fet, ful och inte allt för underbar.
Jag hade öppning på jobbet igår och slutade 15.00 efter det så åkte jag hem och lagade indisk gryta.
När filip kom hem vid 5tiden så åt vi tillsammans sen så åkte vi till väla och shoppade lite.
Filip hittade en massa snygga tröjor och ett par skor.
Jag tyckte inte det va så roligt att prova en massa kläder för jag var inte så happy, trots det så lyckades jag hitta ett par snygga byxor och ett par döheta skor.


din sko 399:-



men mina highhells med nitar are still my favorites.. eller?


dicemann 349:-

idag händer nog inget speciellt, ska väll städa lite och sånt. någon som vill hitta på något så hör av dig.

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Amanda

Dem med nitarna är ruskigt heta ! (: Vi ses kanske ikväll innan du ska sitta vid tradera. (; loooove.<3

2009-08-18 @ 13:55:11
URL: http://amandamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0