Rubrik

Idag är man lite brun och fin haha, använde amandas solarium i går och sen på kvällen smörjde jag i mig med Dove summer glow.
Jag köpte även en super fin väska igår av märket puccini gissa var?
jo på loppis, det är riktigt skoj att gå på loppis och göra fynd, jag brukar mest köpa krukor,skålar, chabbi chic grejor m.m
men denna gången slog jag faktiskt till på en väska och en väst.
Under vårt lilla loppis besök hahaha jag pallar inte gå in på detalj med amanda gjorde bort sig hahahaha äntligen får jag skratta lite skadeglatt det brukar oftast vara tvärtom.
Älskar att skratta med dig <3



vad tycks? var den värd 40kr.

jag har även hittat mitt dröm hus/inredning sååå underbart fint.



riktigt mysigt..<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHA! Bara jag tänker på det så brister jag direkt av skratt !haha finns inget bättre än att vara med dig crazy bitch ! <3

2009-08-27 @ 14:54:20
URL: http://baaronessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0