tequila sunrise

Hej hopp, dagen blev vell inte precis vad jag hade räknat med men ibland blir det ju så.
Har mest tagit det lugnt och skönt. Lagat mat och lite sånt.

Här kommer en liten uppdatering på inspiration till klänningen på mitt framtida bröllop, kollade precis 27 dresses haha.












Som ni ser så är jag fortfarande inne på gudinne stilen den är sååååå läcker och underbar.

tärnorna ska ha på sig klänningar i denna stilen


fast kortare och i tequila sunrise färger 

Älskar denna färgkombinationen och sen så har jag fått reda på att det finns vattenmeloner ( I LOVE )i dessa färger
tänk så fint att skära upp och lägga don snyggt tillsammans med jordgubbar och en massa andra fina frukter



nej dags att sluta drömma och kanske tänka på att komma i säng snart.

Peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0