tvätta

hello sweden...

sov betydligt längre idag än vad jag hade tänk mig, kanske inte så konstigt då jag tittade på unga mödrar till kl 2 på natten.
Vaknade kl 11 och gick ut med buddy, sen så åkte jag hem till filles farmor och bytade tvätt, jag vill verkligen att fille ska koppla in vår egen tvättmaskin och torktumlare så att man kan börja tvätta själv och få sin egen doft på handdukarna.
Jag hade inte gråtit m vår tvättstuga såg ut såhär.



har precis sytt en hissgardin, blev ganska bra faktiskt. Saknar bara 4 spetsband så att jag kan knyta upp den.
Filip ringde precis och frågade om vi skulle åka och shoppa lite, jag är inte den som tackar nej till något sånt ; )
så nu ska jag klä på mig och dra.

peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0