tjo

hejsan hoppsan det var ett tag sen,
inget roligt har hänt sen sist direkt, eller jo jag och filip har köpt ett nintendo wii som vi använder flitigt och jag har jobbat en himla massa annars inga nyheter.

Man kanske skulle bruka allvar och hinna med lite här hemma innan hösten kommer?

Jag skulle vilja
  • Reparera och måla om min cykel
  • måla och sätta upp en ny brevlåda
  • rensa bort lite träd och buskar i trädgården
  • fixa och renovera i tvättstugan och källaren
  • bygga klart mitt ute kök

jag jobbar i lekrummet hela denna veckan. börjar kl 15.00 varje dag så innan dess ska man vell kunna hinna med en hel del tycker jag.




Kommentarer
Postat av: Sofie

åh tror du passar perfekt att jobba i lekrummet haha. kuul! du får skriva om hur du har det där.

2009-08-31 @ 00:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0