shoes

Shoppingen på väla var trevlig, sara hittade en hel del fynd med hjälp av sig shoppingcouch. ME.
Själv så hittade jag ett slags spetslinne och totteband.
Vi träffade Nina och en annan från jobb vid grafitti så vi gjorde dom sällskap när dom åt.
Jag tog en grekisk sallad och sara tog en tacotallrik.

Efter väla så åkte jag hem och hämtade buddy, sen så körde jag och hämtade sara och åkte till gröningen för att gå en promenad.
Vi kom precis hem därifrån. Enda stunden som buddy var snäll och lugn var när vi satt och åt glass och han fick smaka våffla från mig, själv så hittade han en hel pöl av glass som någon hade spilt.

Buddy är lite trött nu så han ska få sova en stund, själv så ska jag hem till amanda en liten stund.
Imorgon så ska jag jobba, lite tradigt, hellre ledig men man måste ju ha pengar. :)

Såg ett par sjukt snygga skor på väla idag, tur att jag inte hade mer pengar på kontot för då hade jag köpt dom direkt.

Har hittat lite andra skor oxå som jag inte skulle gråta om jag fick.







GE MIG, GE MIG, GE MIG......


peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0