pasta carbonara

Hej svejs,
Kom hem från jobbet vid sju tiden, städade lite i kylen och lagade mat, det blev färsk fettucini som jag kokade i basilika till det gjorde jag en enkel carbonara bestående av cream freich, paprika, bacon, rödlök och lite ost. Riktigt smarigt, LOVE IT.
Maten blev klar lagom till leila på landet började så just nu sitter jag och tittar på det.

Börjar jobba 07.45 imorgon så kvällen blir lugn för min del.
Det stod i tidningen att det skulle åska ikväll, jag är en aning rädd för åska och sitter jag ensam så blir det bara värre.
Har inte varit rädd för det innan, det har kommit med åren.

Handlade efter jobbet idag, jag köpte lite mat, nektariner, jordgubbar och chili crackes till mig och 4 grisöron till buddy.
Ska städa lite mer snart senare men sen så blir det soffan för min del.
Slutar kl 14.00 imorgon, det är nice.

peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0