nu får det fan vara nog

Jag är ledsen man jag pallar inte mer.

Nu har det fan gått överstyr orka logga in på blogg.se och se alla dessa idioter som ligger uppe på bloggtoppen.
Jag trodde, dessie, kissie och paow var dom äckligaste, trögaste, och dummaste brudarna ever men det finns fan en som är värre. Amandavardet shit och helvete säger jag bara fy fan vilken pinsam brud synd om henne för fan.
synd om dom alla 4, springer runt och tror dom är kändisar, tror dom skapar trender, tror dom är all that.
Man blir fan förbannad när man går in och läser deras idiotiska inlägg.
FY FAN
Ska detta kallas sveriges framtid?
Hade jag haft en  dotter betet sig eller sett ut som någon av dom hade jag fan låst in henne.
bete er normalt för fan, väx upp, och sluta sminka er som billiga H***r.
Ingen av er är fula igentligen, fattar inte vad ni håller på mig, det är fan pinsamt att ni tjänar pengar på er dumhet.


amandavardet

dessie och paow

kissie

USCH USCH USCH

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var inne o kollade på hon som de tog upp i radion..herregud alltså..hon fattar verkligen inte att folk skrattar åt henne?!

Hon tycks tro hon e världens innebrud,...OH MY GOD!!

Såg att egoina oxå kommenterat henne..man undrar ju vad de kan om riktiga livet alla dessa bimbos med fejkhår o idiotljud.

Jag är uppriktigt glad att jag har normala lantlollor som kan lite av varje ;)

Puss kram

2009-08-27 @ 21:14:28
Postat av: Sofie

jag har inte direkt läst amandavardet, men jag blev förbannad när paow skrev att hon skrivit elaka saker om henne. känns som att fjortisar tävlar för att bli mer provocerande och mer elak än kissie och de andra. kommer bli en hemsk trend... jag skrev ett inlägg om det, att sälja sin själ för en blogg. idioti

2009-08-28 @ 11:09:29
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0