lika som bär

Det slog mig precis, har ni tänkt på hur lika Mandy moore och marie Serneholt egentligen är..?
Marie är hon från A-teens och Mandy är sångare och skådespelaren som varit med i filmer som a walk to remember och because i said so.
Jag tror till och med att måns selmerlöv skulle kunna ta fel om han hade vaknat upp med mandy vid sin sida.




Vem är vem?



Lika som bär.

Sjukt snygga är dom båda 2 iaf.

Idag drar vi till malmö för att kolla på parkens stjärna. Rebecka är i final så vi måste ju ditt och heja ;)
filip har tagit en pause från meckandet med sin bil så han följer oxå med.
Sen så mötter jag upp sarha i malmö.
solen skinner och jag är glad så om inte typ bilen krashar eller solen trillar ner så ska det nog bli en bra dag.

Peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0