Kräftis

hej hopp, vaknade precis och mår relativt bra ; )
Igår började jag jobba kl 10 och slutade vid halv 4.
Efter jobbet stack jag till macken och städade och tvättade bilen så nu blänker den som en pärla.
Filip tyckte att jag var duktig som städade min bil, han brukar alltid tjata på mig om det haha.
Kl 5 körde vi till systemet och handlade lite, jag köpte peace melba, mandarin chili, kaktus lime och en smirnoff ice, GOTT GOTT GOTT.
På kvällen så var det kräftfest hemma hos Peppe, riktigt trevlig.
Vi var fler än 20 pers så man träffade en hel del nya ansikten och en hel del kända.
tack för en trevlig kväll.
                                                  

Under kvällen så fick jag ett sms från sofie, och förhoppningsvis så ska jag hälsa på henne på måndag. wiiiiiie.

Idag blir det Danmark och BAKKEN för vår del. Karuseller, nallar och underbart god vildsvin.

Dags att duscha.

Peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0