kom till mamma

JADÅ.

Jag och amanda satt på plats framför datorn och budade på sjuktsnygga plattänger.
Jag misslyckades med den rosa :(
Men sen så hade jag turen med mig så denna skönhet blev min för 827 kronor inklusive porto.
Kanske rätt mycket för en plattång men ändå helt okey då dom kostar närmare 2000 kr att köpa i butik.
Man lever ju bara en gång.


Läntar tills den kommer hem till mig.

snackade med amanda innan om en massa god mat och hur underbar mat det finns, Mat är lätt underskattat.
så imorgon efter jobb ska jag förhoppningsvis hem till henne och laga kötbullar, potatis, gräddsås och lingon, det ska bli såååå gott.
Hoppas på en runda i solariumet oxå brännan skulle verkligen behöva bättras på.

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: mammsen

Grattis till nya skönheten;)

Hoppas du blir nöjd med den...om den e såå superbra så köper jag oxå en!

Ha det bra idag...ska sova.Det har pipits hela natten så ingen sömn här inte...pipisarna utflyttade i köket nu så nu ska jag minsann vila ngn timme innan barn ska hämtas.Love Ya! Puss kram

2009-08-19 @ 09:12:43
Postat av: Susse

Fniss e den Buddy säker till de priset ;)

Puss o tack för senast, konstigt att inte kunna säga hej då till dej när jag åker hem

KramiS

2009-08-22 @ 23:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0