kebinikaise

hej hopp,
igår började filips och makus resa mot kebenikaise.
dom ska köra till andra änden av sverige, bestiga kebenikaise och sen så ska dom fiska i en massa sjöar på hela vägen ner.
Dom ska vara borta i en vecka och det betyder ju att jag och buddy har huset för oss själva.
Kom nästan precis hem från Arlöv, var och hälsade på söta Sofie.'
Kollade in hennes place, riktigt fint lila saker i alla rummen hihi.
Vi satt och snackade en massa på hennes mysiga ballkong sen så gick vi och tittade på en fin kvarn.
Snart dags för dig att hälsa på i min lilla håla. hihi, äta glass och sånt.

Nej nu ska jag hem till mammsen och äta hemlagad lasagne sen så ska vi in till stranden en liten runda.
Imorgon ska jag till stranden med sarah, dags att sola lite, är ju blek som ett papper.

peace ♥ and ice cream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0