jag vill så gärna

gud va jag vill ha ett kreativt och utmanande jobb, ett jobb där man får tänka, pyssla, klippa och klistra, ett jobb där man får vända ut och in på sig själv och verkligen pressa ut alla ideer man har.
Ett jobb där man får skriva och tycka, göra uppdrag och undersökningar.
Ett jobb där man kan vara stolt över vad man har åstadkommit.
Jag vill ha en arbetsplats med fräscha skrivbord och häftig inredning, där ska vara personen som man kan växla ideer och ergarenhet med.
Man ska fika och dricka latte i pappermugg.
Man ska gå ut och äta lunch.
ÅHHH vad jag vill ha ett sånt jobb.

Kanske ska söka till något skrivar linje och efter det söka jobb på en tidning eller varför inte som weddingplaner eller liknande, jag har så många ideer som bara vill komma ut.
Jag behöver ett kreativt jobb.

  

  



peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

hoppas du får ett sådant jobb!! kul med visioner åtminstone.. du får kolla upp närmare på den saken!! :) sitter i tältet nu o väntar på dilshad... han duschar och rakar sig, tar en jäävvla tid :p hoppas att din prins är välbehållen, men det är han säkert!! hoppas också han haft skitkul, han kommer hem imorgon va?? aja, men vi hörs iaf och ja, klart jag kan komma till dig nästa gång :) hehe kraam

2009-08-15 @ 11:21:41
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0