dancing with myself

Idag efter jobbet så var jag riktigt sugen på att dansa, parta och bara släppa loss.
Kl var halv 9 när jag var på väg hem och att slänga på sig smink och kläder i en jäkla fart brukar inte vara någon hitt så jag struntade i utgång och åkte istället hem till mamma och pappa och mina småsyskon för att se på film.
Riktigt mysigt, kändes precis som att jag bodde hemma igen.
sjukt rolig film var det oxå, har inte skrattat så mycket på länge, kan iof bero på sällskapet oxå hahaha.
Alltid svårt att åka hem från vilda valleberga hahaha kl halv 12 satte jag fötterna innanför dörren här hemma och möttes av en överlycklig hund.
Vi dansade och lekte i vardagsrummet till, single ladies, dancing with my self och seak amy.
Nu är jag nådigt svettig och filip kom precis innanför dörren.
Mys i soffan är det som gäller nu.

Imorgon är jag LEDIG har jobbat en hel vecka i sträck nu så jag tycker att jag är sjukt förtjänt av det.

GRATTIS till mina söta och underbara systrar som kom 1a och 3a i en talangjakt i klippan idag, så stolt så.
kolla HD ; )

Nej puss på er och god natt





hahaha den understa är helt klart finast :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0