hon ser ut som 19 men beter sig som 25

OMG OMG OMG...
Jag såg avsnitt 16 igår av desperate housewifes (det som visades på tv i tisdags)
och herre gud va jag blev shockad, jag satt och sa shit, shit, omg, herre gud om vart annat i säket 5 minuter.

Sen så försökte jag berätta för filip men jag kan ju säga att hans reaktion var aningen mindre än min. Jaha... okey.. ?

Killar....

Jag längtar som fan tills nästa avsnitt.

Idag så vaknade jag kl 6 av att dom började arbeta hos grannen rakt över med någon jävla maskin som låter som fan...
så jag har legat och försökt somna om i säkert 3 timmar, stundtals så har jag lyckats men kl halv 10 gav jag upp och körde och köpte frukost.
Mumsiga jordgubbar står på menyn för frullen jag snart ska äta.

Påvägen in från bilen så stoppade den andra nyinflyttade grannen mig och frågade om jag visste när posten brukar komma.
Jag svarade trevligt och sen så stod vi och pratade i säkert 20 minuter, han var riktigt trevlig faktiskt.
Han blev helt shockad när jag berättade att jag bara var 19, han trodde jag var 25 eller något, jag verkade tydligen mogen för min ålder. HAHAHA

Många säger det, Jag beter mig äldre men ser yngre ut.
Då tackar jag och bockar..för det är väll så man vill att det ska vara, sen att jag kan vara världens mest omogna person i mellanåt är inget vi behöver nämna.

Nej som sagt frukosten väntar...



peace ♥ and lots of ice cream

Kommentarer
Postat av: mammsen

skrattar...tur vi andra VET hur du är oftast;)

Du o malin ihop=katastrof för övriga..s

Ha en kul valborg gumman...jag ska hämta matte o hans becca nu...det gick inte så bra för deras firande tydligen så nu var deras valborg över;)

Puss kram mammsen

2009-04-30 @ 22:46:11
Postat av: Sofie

Haha 25? det var skoj. I dina inlägg verkar du ju rätt mkt äldre med tanke på att du bor i hus, pysslar i trädgården och pratar om sådanadär husliga saker ^^. men när jag var med dig sån var du som en vanlig 19åring :D Jaa, 20-21 hade du också kunnat passera som :p Jag får alltid höra att jag ser yngre ut. alltid. alltid. hehe. men jag tänker positivt, jag kommer se ung ut när jag blir äldre :D deet tackar jag inte nej till!! De på jobbet trodde faktiskt att jag var äldre än 20 förra året, men på det stället ser ALLA yngre ut än vad de är!! En som är 32 ser ut som 24 och en som är 28 ser ut som 23 kanske. Ja, fan jag ska vara tyst nu, babbelbabbel. Ska bli kul att ses snart igen :D kan gå runt på stan o sitta på nån uteservering. Kraam!

2009-05-01 @ 12:02:46
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jo tack Shelly mår mycket bättre. Hon är fortfarande lite snorig, men andningen är bra och hon är pigg. Hon äter lite men för det mesta får vi mata henne med näringsersättning genom spruta.. men hon äter bättre varje dag så förhoppningsvis blir hon bättre! hur är det med dig, fille och buddy? :)

2009-05-02 @ 15:58:11
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0