soooooool

Manjana manjana...

Hejsan peaple helgen har varit härlig.
På fredagen åkte jag och malin till åvarp och red, solen sken och det var riktigt härligt.
på kvällen var vi hemma hos mamma och tittade på talang och berg flyttar in.

Lördagen vaknade jag kl 8.00 så jag låg i soffan och tittade på disney channel till kl 11.
Sen så flyttade jag ut täcket, kudden, ett fruktfat och mig själv i solen. låg och solade i 2 timmar, sen åkte jag hem till amanda darling och solade och snackade om allt mellan himmel och jord på hennes studsmatta.
Efter en dag i solen såg jag ut såhär.

På kvällen blev det mys hemma hos amanda och chris tillsammans med lite andra folk, goa drinkar och en rolig film.

Söndagen var lugn, jag och fille låg och slappade i soffan i några timmar, sen så beställde vi en pizza som vi delade på.
På kvällen blev det bingo lotto tillsammans med fille, amanda och chris.

pretty much everyting..

peace out..

Kommentarer
Postat av: Sofie

låter som en nice helg :D

2009-04-21 @ 23:29:36
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0