hipp hurra för mamma...

Lördagen var realativt lugn för min del, dagen började med en promenad i mölledammarna tillsammans med älskling, buddy och en liten bakfylla.
Sen så körde vi till familia där filip shoppade en väska till sin vandring i norge i juni.
Efter det så åkte vi hem och städade och lagade lax.
På kvällen blev det hockey och lite kakbak.



Senare på kvällen så blev fille sugen på att partaja med sina kompisar och som den underbara flickvän som jag är så så jag att han självklart ska få göra det.
Jag var till och med så underbar att jag körde honom och hans vän in till stan.
Sån är jag.

Kl 3 halv 4 så ringer han och säger att han har träffat min mamma (som fyller år) och kramat henne och sagt grattis, han hade även tvingat hennes vän sussane att dansa, hahaha filip var helt enkelt på väldigt bra humör.
Kl 4 kom han hem och ville "kramas" men jag tackade vänligt men bestämt nej till det förslaget någon måtta får det faktiskt finnas på min underbarhet (not ever a word) hahahaha.

Söndagen började kl 13.00 med lite flingor och kramar i soffan.
kl 2 körde vi till plantagen och köpte jordgubbs och hallon plantor till trädgården och sen så körde vi grönsaker och frukter till mammas växthus.

Filip: jag blev precis super sugen på att börja plantera en massa saker, känns lite bögigt om jag ska vara ärlig men skit i det.

kl 4 åkte vi hem till vilda valleberga för att fira mamma.
Det blev både grillat, kakor och en supergod tårta MUMS.


21 grader varmt, solsken och en glad filip

Sorry Filip, men ställer man upp som model så får man faktiskt skylla sig själv.
But baby You look fabulous..

Jag var oxå happy och ack så kär i min underbara prins.

somliga dagar så surrar fjärilarna verkligen som om dom gick på extacy i magen, idag var en sån dag.

ÄlSkAr DiG MeR äN aLl GlAsS i HeLa vÄrLdEn.....


Dags att krypa ner i sängen nu.. det är som sagt en dag imorgon med.

Sov så gott.

Peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Susse

Fniss du e underbar ;) du glömde berätta att jag dansade med dej bakom bilarna igår för att kompensera lånet av Fille på Dickens s



Ni e så söta när ni e så kära, ta hand om varandra och häsa Fille att de bara e manligt att visa lite kvinnlig sida en kille kan gott plantera lite fniss de flesta bönder är väl karlar haha.

Ha de allra bäst så gott o få träffa dej igen även om de blev lite kort ;)

Nästa gång får du hänga med när vi ska ut.

Superduperkram

Susse

2009-04-27 @ 09:36:04
URL: http://suss-susse67.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0