gröna fingrar

Idag har jag varit och köpt plantjord, fröer och kryddplantor.

Jag har plantat citronmellis, oregano, basilika och timjan i en rosa hink i mitt kök.
och rosmarin för sig själv, måste köpa kruka till den imorgon.
Jag köpte även en lavendel planta men för tillfället vet jag inte var jag ska göra av den.



efter planteringen så lagade jag mat.
Jag tog ett recept ur en av våra kokböcker "karibien" Heta räkor med chili och kidneyböner som jag serverade med majsbröd.



SJUKT GOTT..

imorgon ska jag så mina frön och sen ska jag åka hem till mamma och hälsa på.
men just nu så tänkte jag träna lite.

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är riktigt snäll och likaså är din mor :D Jag blir glad av alla fina kommentarer., tycker detta är jobbigt för jag känner verkligen att det tillhör en svunnen tid... skämms över att se hur omogna de är, men men, de som läser min blogg känner mig tillräckligt bra hoppas jag :)det är så svårt att hitta bra vänner, iaf har det varit det för mig. Vi kan kanske ses nästa vecka, vi kan ju höras av! kramar

2009-04-23 @ 17:27:02
Postat av: Sofie

det var från mig hehe

2009-04-23 @ 17:27:32
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0