pro aqua

Jag åkte till malmö kl 11 på förmiddagen, kastade i mig en macka på vägen.
Min gps hittade snabbt till stället vi skulle samlas på så jag körde runder lite i malmö i en halv timme, tråkigt att man inte kunde stanna och gå av typ någonstan.

Inannför dörrarna på stället jag skulle jobba på så möts jag av en skogsmulle brud med short som ALDRIG har rakat benen eller klippt och färgat håret.
Brevid henne satt en vilsen överviktig och svettig kille som såg sjukt nervös ut.
Brevid honom stod värsta smilfinken asså en riktig försäljar typ, en sån som man klöks av när han sätter i gång att prata.
Och brevid honom stod en allmänt konstig tjej.

Min första tanke va: Var fan har jag hamnat OMG.

Som tur var så kom nadia sen, en helt normal och rolig helsingborgs tjej.
Och efter henne så kom det 2 stycken ganska normala killar oxå.

Sen så kom vår kurs ledare, en tjock och krämig snubbe från gävle med snusgulbruna tänder som stod rakt ut som tyckte att han va skit cool.
(OBS detta är verkligen likt.)

Han var verken cool eller någon bra kurs ledare,
Mat fick vi inte heller, jo vi blev mutade med massa choklad och cola hela jävla dagen men jag äter inte sånt på veckodagar så jag bad om vatten och en frukt men det fanns där knappt.
Kl 9 fick vi mat från en pizzeria och just då sket jag faktiskt i vad jag åt med tanke på att jag inte hade fått mat på mer än 10 timmar.

Nådigt arg och irriterad man var utan mat i magen på en hel dag.

Nu till maskinen, OMG OMG OMG jag är helt såld, vill verkligen ha denna maskin helt fucking underbar. Säg något den inte kan göra rent.
Ända anledningen till att någon what so ever inte skulle vilja köpa den är för att den är ganska dyr,
dryga 30.000 kostar den. Men seriöst det är den fan värd.
Man kan ju få den på avbetalning.


Sättet man jobbar på är helt klart mindre roligt.
Först ska du tvinga 10-15 vänner, släkt och bekanta att ta emot en visning där du får öva dig på att demonstrera.
Efter det så ska du tvinga vänner och bekanta att ge namn på minst 25 av sina nära och bekanta per person som tack vår dom en exklusiv vin öppnare.
Efter det så ska du ge dessa namnen till en växel som ringer upp och bokar in mötena.
Du måste ha minst 40 möten i månaden för att få 16000 innan skatt.
Varje fredag ska man vara nere i malmö på vidareutbildningskurs.
kvällar och helgen är dom tiderna som man jobbar som mest.
En demonstration kan vara mellan 1,5 timmar upp till 5 timmar.

Kursen skulle börja kl 10 i morse som ni säkert redan har förstått så är jag inte där, lite på grund utav att jag försov mig en timme i morse och lite på grund utav den dåliga kursen igår, men mest av allt för att jag känner att jag vill inte vara en sån jobbig jävel som är hemma hos folk och kryper på knä och städar samtidigt som jag smiliar värre än att detta är det roligaste jag någonsin har gjort i hela mitt liv.
Jag vill inte vara en objuden gäst som trycker på folk en massa grejor som dom egentligen inte har råd med.
Jag tror på maskinen och vet om att den går att sälja för att det är en toppen maskin men jag är helt enkelt inte rätt man för jobbet.

Nej dom får bjuda på hur mycket choklad, mackor, pizza, läsk, hotell och lyxresor som dom vill det är lixom ingen jag nappar på iaf.

Så här sitter man nu
En erfarenhet rikare.
En vän rikare (nadia).
Väldigt peppad på att börja plugga.
Väldigt opeppad på att ge mig in i ett skitjobb.


Tack men nej tack..


peace ♥ and ice cream



Kommentarer
Postat av: sara

ojdå :s ska du plugga vidare? eller ska du söka vidare med jobb?

2009-04-29 @ 16:14:17
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha jag trodde de där första bilderna var sanna först, sen tänkte jag "nee hon kunde väl aldrig ta foto på de!" hehe. lite kul. Ja, men då lärde du dig något ju! förstår att du inte ville ha jobbet, det hade inte passat mig heller. vill inte tvinga mig på folk. du hade nog passat som försäljare iaf, så glad och pigg du är :D

2009-04-29 @ 23:30:45
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Sofie

ps, vill nadia jobba där? ds

2009-04-29 @ 23:32:26
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Hej gumman du tänker som en normal vuxen du har vad jag tror gjort ett stort och moget beslut, för oavsett om denna maskin städar allt själv osv så e de just damsugsförsäljare som folk mest hånar. Hann bli lite orolig shit nä OMG ingen visning hos mej ler.

Tänk vad mycket annat kul du kan göra för de pengarna ;)

Kram

Susse

2009-04-30 @ 20:29:38
Postat av: Alexandra

Sån där dammsugare har jag :) Verkligen kanon

2011-02-21 @ 20:57:59
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0