Thats the way aha aha

goodmorning sweden.

vaknade kl 9 idag men först nu pallade jag sätta mig vid datan.

Jag måste ju berätta att jag är lite extra lycklig denna morgon.
Kl 9 ringde min telefon och jag visste redan inann jag svarade vem det var som ringde.

JAG FICK JOBBET.....

så nu ska lilla jag bli världens bästa försäljare.
Kanske inte världens mest glamorösa jobb men lönen är fin fin.

Så nu är det bara att ge sig in med hjärta och själ.

Kursen inför jobbet börjar redan imorgon i malmö.
så jag ska förmodligen sova på hotell från tisdag till torsdag.

Vill ju helst inte sova utan mina prinsar (filip och buddy)
men samtidigt så kan det väll vara skönt att sakna varandra lite extra.




solen skiner idag igen, så planerna är ju att gå ut och plantera mina jordgubbar.
Och sen ska jag njuta av min sista dag som arbetslös.

Hmm hur ska man fira sista dagen?
  1. supa mig skit full och spela in en jag är inte arbetslös låt.
  2. shoppa upp alla mina nuvarande pengar (det rullar in nya snart ju)
  3. måla om huset i regnbågens alla färger.
  4. spela skön musik, äta en god glass och bara njuta av solen.

Nu ligger valet i era händer, det är bara att rösta på.


peace ♥ and lot of ice cream

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad ska du sälja för något?

2009-04-27 @ 11:23:11
Postat av: Sofie

Niice. Grattis :D:D Hipp hipp hurra. et var inte länge du var arbetslös madame. var det det jobbet där man egentligen skulle ha ett annat jobb också?? ja jag hoppas vi kan ses torsdag, just nu känns tentan rätt jobbig, men jag håller tummarna för att jag blir klar! ditt lilla klister ;) :P kraam

2009-04-27 @ 12:03:34
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Nr 3 :P

2009-04-28 @ 17:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0