solsken

hejsan hoppsan.

vaknade kvart i 8 i morse, fick snabba mig som sören för jag skulle vara i stan på arbetsintervju kl 9, så det var bara att slänga på sig kläderna och borsta tänderna m.m
jag hann inte äta frukost (jobbigt läga) .
När jag kom till stan hittade jag en perfekt parkering men jag hade inga jävla småmynt med mig, så jag provade att dra mitt kort i parkeringsautomaten men mitt kort var tydligen ogiltigt så jag fick köra till en anna parkering även där var mitt kort ogiltigt så jag fick rusa in på presbyrån och ta ut en 20 över beloppet, rusade ut igen och stoppade i mina pengar,
OMG det kostade 20 kr i timmen att parkera på detta stället, hoppas intervjun går relativt snabbt...
Jag var tvungen att ringa till företaget jag skulle på intervju hoss och berätta att jag skulle komma någon minut för sent..(PINSAMT).

Intervjun gick faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv, bra frågor från hennes håll och bra svar från mitt håll.
Efter ca 40 minuter så var jag påväg därifrån med ett glatt humör.

Jag gick in om espresso house och köpte världens frulle, sååå god.


Sen så åkte jag till ÖochB där jag hittade jättefina zink krukor som jag ska plantera i.
Inne på ÖochB så ringde min chef och frågade om jag kunde jobba kväll idag, så det var bara att svara snällt ja.
körde hem och hämtade buddy för att sedan köra honom till filles jobb.
Hemma upptäckte jag att buddy hade lyckats starta en platta på spisen så dom stog på 11 värme, fick panik tänk om där hade legat någon som kunde fattat fyr, då hade kankse hela huset brunit upp, plattan var riktigt varm när jag upptäckte det.

på vägg till jobbet så spelade dom asbra musik och solen sken, underbart.
Så nu sitter jag här på jobb, ska jobba  13.00-19.00 men jag kan ju inte säga att jag mår sådär prima, jag var nog lite för optimistisk med kläddvalet igår, så idag är jag förkyld och känner mig yr och mår illa till och från.

men men dags att äta lite vattenmelon och en macka, mums.

peace ♥and ice cream


Kommentarer
Postat av: tina

Hoppas du mår bättre idag lilla hjärtat!!

Jag ska sova nu på fm sen ska jag vara flitig minsann...ska till rosie o ta med en del jag ska kasta hos henne.Teddi ska vaccineras o sen ska jag lämna kryddor till några.Hem snabbt om det går o fortsätta utomhus...man blir sådär vårigt jobbeglad i trädgården nu känns det som..s

Hoppas solen håller i sig idag..nu skiner den i af;)

Matte ska in till Bengt o gräva i hans trädgård idag så han lär vara lagom slut ikväll.

Puss kram gumman o krya på dig!!

Mammsen

2009-04-03 @ 08:04:51
Postat av: Sofie

vilket humör :D:D undebart. men kan man vara annat när vädret är så fint. det var lika fint i london :D nu är jag hemma och ska blogga senare, men hoppas du haft det bra. kraaam!

2009-04-05 @ 15:26:58
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0