Solsken i mitt hjärta

tjingeling

helgen har varit blogg lös som vanligt, solen har skinit, jag har målat, fixat, handlat m.m

Igår så var jag ute i trädgården hela dagen, kl 5 kom fille hem från sin träning i halmstad och då åkte vi hem till mamma för och grilla och mysa lite, mina syskon var hemma plus flickvänner och kompisar.
Efter grillningen så åkte en del av oss till höganäs och sjöng lite karaoke, och gissa vad?
Jo jag blev kvällens artist hahaha, jag fick ett fint diplom som säger det iaf.

idag var det mörkt och molning när jag vaknade så jag har legat i soffan och sappat hela morgonen men nu så börjar solen titta fram så det är kanske dags att gå ut och ta ett tag i trädgården.
Snart kommer filip hem och då ska vi åka och handla lite mat och grejor.


Kommentarer
Postat av: Sofie

tack hihi :D de kostade 8 pund bara :D kanske 100 spänn eller nåt. niice price. nu är jag här igen och undrar när vi kan ses. är ivrig att hitta på nåt förstår du, när killen e borta.. känns som jag vill ha massa annat att tänka på :) hoppas du kan snart. jag kan egentligen hela helgen, men det är bara det att det inte är så kul om allt är stängt ju... annars kan jag nästa onsdag el torsdag, den 15-16. kraaam

2009-04-06 @ 21:58:35
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Sofie

okej ^^ men kanske nästa onsdag el torsdag funkar för dig då. vi kan höras av om det när det närmar sig. nu ska jag dra till skolan.. kram på dig, ha en bra tisdag!

2009-04-07 @ 07:35:56
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0