påskigt värre

hejsan hoppsan.

Igår så var jag mamma och mina 3 småsyskon på sitsesatcing runt i hela helsingborg och även en del av åstorp,
Meningen var att vi skulle köra till Plantagen och köpa lite blommor och liknande men min fin fina GPS som jag fick av fille för ett tag sedan tyckte det var roligt och tvinga oss köra både hit och ditt, det slutade med att vi stängde av skiten när vi stod på motorvägen påväg till stockholm. sen ringde vi pappa och bad om vägbeskrivning.

framma på plantagen hittade vi lite smått och gott, efter det så körde vi hem till mamma och åt makaroner och köttfärssås :)
sen så körde jag mamma och malin på ljusparty, Jag köpte ljus som luktade mango och ingefära, jordgubbrabarber, mullbär och relax ljus, sen så köpte jag ett spray som man sprejar på lakan eller bara runt om i alla rum den luktade solblekt bomull (SÅÅÅÅÅ GOTT)

Idag har jag varit ute och pyntat lite i trädgården..



lite gott och blandat helt enkelt....

nu blir det mellis.


Mellanmål dudududu
mellanmål dudududu
ät rätt så orkar du mer
och tänk på vad du stoppar i magen

// svingelskogen

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Susse

Hahahahahaha asg de e ju pappa som e din o mammas levande o bästa gps (tro mej jag vet har varit på gps äventyr med Jessies mamma fniss)

Va fint du har gjort det.

Om vi inte hörs innan så en riktigt glad påsk på er

Puss o Kram

Påskkärringen Susse ;)

2009-04-07 @ 15:24:21
URL: http://suss-susse67.blogspot.com/
Postat av: sofia

jaaa, ät rätt ;) dina cupcakes i bakgrunden är väl rätt? (a)

2009-04-07 @ 16:54:13
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/
Postat av: Josefin

Diggar din bakrung, cupcakes, mums ! :D

2009-04-07 @ 21:40:21
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/
Postat av: Anonym

men guud så fint det blev :D man får vårkänslor av din blogg :D

2009-04-07 @ 22:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0