GLAD PÅSK

tjingeling på er,

Som ni säkert har märkt så har jag tagit lite semester från bloggen nu i påsk.
men tänkte nu berätta lite kort hur saker och ting sätt ut i min värld den närmaste tiden.

Fredagen bestod av städning, storhandling, matlagning och cupcakes tillverkning.
Lördagen (påskafton) firades hemma hos mig och filip, allt som allt blev vi 16 personer. det började med påskäggsjakt för dom små, sen så blev det så kallt ute så att vi fick flytta in, där blev det förrätt bestående av ägg och sill macka och till huvudrätt serverade vi hemma lagade hamburgare och potatissallad.
Till efterätt så blev det en massa godis och min cupcakes.
kl 11- halv 12 på kvällen så började folket röra sig hemåt.
efter att alla hade gått så kröp jag och fille ner i soffan och tittade på bedtime stories.

Här kommer lite bilder från påskafton:


På söndagen gick jag och filip upp vid 10 tiden och åt frulle sen så åkte vi till Bruces skog i helsingborg och gick en lång och mysig runda med buddy.
Efter promenaden så åkte vi till familia och handlade presenter till Robin som fyllde 10.
Kl halv 4 åkte vi hem till mamma och pappa och vilda valleberga för att äta påsk mat och fira robin.


Vi åt tårta och kakor, spelade gitarr, och var allmänt vilda.
Jag och malin hade hysteriskt roligt med hennes hamster, hahahaha, han var på upptäcksfärd i min jeansjacka.
kl halv 12 på kvällen tackade jag, fille och buddy för oss och åkte hem.
eller rättare sagt så åkte filip och buddy hem, själv åkte jag hem till amanda och chris och hälsade på.

Måndagen började med sovmorgon och frukost i soffan, kl 2 klädde vi på oss och åkte till kågeröd och hämtade micha och hennes hund för att sedan terängvandra i en skog utan stigar.
efter en halv timme bestämde vi oss för att åka till bruces skog i stället.
kl halv 5 var vi påväg hemåt.
resten av dagen bestod av mat, godis, tv-tittabde och lite kramar.

Idag är det tisdag och jag gör inte ett skit, sitter bara hemma och latar mig i väntan på att något spännade ska dyka upp.
man kanske skulle gå ut och gå en runda?

Jag får se var benen tar mig helt enkelt,


peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

1. supersööööta cupcakes! du är minsann en riktigt konstnär! var de lika goda som fina??? blir imponerad till tusen!

2. skitsöt hamster haha. gullig!

3. låter som en jättemysig påsk ^^.

4. kram :p

2009-04-14 @ 23:24:59
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

fina cupcakes ;)!

2009-04-14 @ 23:28:49
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: Susse

Hjälp Malin har en råtta ;)

Jättefina bilder gumman lånade några för privat bruk hoppas de e ok?

Saknar er alla så in i bomben när man ser alla bilder så snart jag kan kommer jag ner o kramar om er hela bunten ;P

Du e en jäkel på att baka varför inte satsa på de öppna nåt fik el nåt. Med goda mackor o cupcakes Jessies Delicious!!! Mumma jag kan se de framför mej.

Hälsa gubben o buddy

Stor Kram

Susse

2009-04-15 @ 12:45:13
URL: http://suss-susse67.blogspot.com/
Postat av: Sofie

haha om inte fille äter upp den hade jag gärna velat smaka :D nej jag har inte fått ditt mail, du måste skickat fel. mitt mobilnr är 0739-272709. du kan imorgon vid ett eller? :) jag går in på min blogg till typ 11 ikväll kanske, seeen sover jag och du kan bara nå mig på mobilen, ska ju upp sju imorgon ju! :) jag tror du har rätt angående dilshad. det är bara jobbigt ibland, men jag vet att man behöver sånthär faktiskt :) kraam

2009-04-15 @ 14:47:25
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0