Fikadejt på ebbas

morsning korsning..

imorse när jag vaknade kändes det som att jag redan hade träffat sofie, jag drömde en helskum dröm.
Jag drömde att jag tog bussen in till stan men jag kunde inte hitta mitt busskort, men som tur va så fick jag åka med iaf.
Inne i stan å mötte jag sofie men hon var riktigt kort och såg skit ung ut, typ 13. efter en stund så kom en kompis till mig fram till oss och började flörta med henne och varit riktigt jobbig så sofie ville åka hem igen. innan hon åkte så frågade jag hon något angående hennes ålder och då sa hon att hon faktiskt bara var 14 år.

hahaha helmysko men som tur var så var det inte sant.

kl halv ett tog jag bussen in till stan, hittade en perfekt parkering direkt.
Efter att ha tryckt ut en parkeringbiljett så promenerade jag ner till knutpunkten för att möte henne, på vägen ner så tänkte jag shit hon kanske är skit lång? (inte för att det skulle ha någon betydelse) eller tänk så har vi inget att snacka om? pinsam tystnad är det värsta som finns.
eller tänk så tycker hon att jag är helknäpp?

Inget av ovanstående hände, eller jag vet iof inte om hon tyckte att jag var helknäpp hahaha..det är vell inget man säger till någon direkt när man träffas första gången.

Hon var lika lång som jag, ganska exakt faktiskt, hon var skitlätt att prata med, det var inte många sekunder som det var tyst hahaha, jag pratade säkert på som in i. hahaha
Hon var en rolig och helskön tjej helt enkelt.
Vi fikade i mer än 3 timmar sen var sofie tvungen att hinna med sitt tåg, lite tur för min parkeringstid hade gått ut men som tur var hade jag inte fått böter. men det hade det nästan varit värt, men bara nästan. hahaha

Detta får vi göra om helt enkelt
.

kanske inte världens snyggaste bild, men den får vell dugga.




peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahha jäääklar vilket smajl jag har :p du skulle kanske bett om att få kolla mitt leg så jag inte ljuger (A). jag kanske e 14 :p haha vad du e rolig. vi får göra om det :D tur att du inte fick böter, jag går aldrig över min tid men får alrig böter. börjar undra om det finns vakter i k-stad :p oj, hoppas ingen parkeringsvakt läser din blogg (A). hehe kram på dig!

2009-04-16 @ 19:52:22
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0