dagarna bara går

tjingeling.

idag vaknade jag kl 11 och var starkt besluten om att jag skulle vara superduktig och städa som tusan.
Men innan jag skulle städa så skulle jag göra en kopp te och lite frukost mackor....en timme senare samlade jag kraft och reste mig från soffan och förflyttande mig till datastolen.....2 timmar senare tog jag mig själv i kragen och startade massa go musik och städade i 3 och ett halft rum.
Kl halv 5 kom mamma och knackade på, hon hade med sig en fin grön krog med en liten blomma i. (du är för söt)
Hon fick med sig hem lite läsk som vi hade över sen påsken, vi vill inte ha den, man kan ju inte dricka läsk om man vill vara nyttig.
Kl halv 6 körde jag hem en runda till amanda darling och hälsade på henne, lika trevligt som vanligt. : )
så pass trevligt så att jag stannade där i 3 och en halv timme hahaha

imorgon blir inget latande för min del. tänkte gå upp i tid och gå ut med buddy en runda om det är fint väder, sen så ska jag lämna tillbaka mina kläder till ikea, och sen Dagens höjdpunkt.....

Jag ska träffa denna härliga människa på en fikadejt i stan kl 13.00

hoppas det blir soligt och fint så att vi kan äta en massa god glass.

nej nu ska jag träna lite.

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha vad gullig du e :D jag som tänkte ha den blusen imorgon, kan jag inte nu ju. :p hehe see you tomorrow kl 13 på knutpunkten, nånstans. vid ingången kanske? kraamish

2009-04-15 @ 22:52:12
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: mammsen

Hoppas ni får en solig mysig dejt med god glass.Kul att träffas genom bloggande ju..s

Många soliga kramar till dig hjärtat

Puss kram mammsen

2009-04-16 @ 08:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0