Ångest...

Tankarna går från ena hållet till det andra på några millisekunder.
Jag vet knappt ut eller in.

Jag blev som sagt erbjuden ett jobb igår som säljare, och i den stunder så kändes allting bra och det kändes som om att det kunde bli ett fint jobb.
Men alla säger att man ska hälsa läsa på lite om företaget innan man hoppar in i något.
Jag letade upp information och läste både positiva och negativa saker om företaget.
Men det negativa som jag läste var verkligen skrämande och efter ca 20 minuters läsande så var jag inte alls sugen längre på att ens åka till malmö på grundkursen.

Men en del av mig säger att det kan nog trots allt bli helt okey och en annan del skriker NEJ skit i det.
Vilken del ska man lyssna på?

Ska man helt enkelt åka ditt och få en egen uppfattning och sen agera utefter den eller ska man lyssna på alla andra och stanna hemma och söka vidare efter andra jobb?

Livet är hårt just nu, det känns som att man går på hinder efter hinder och just nu så ser jag fan inte något ljus nånstans.



peace ♥ and melted fucking ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

gumman jag tycker du ska skapa dig en egen uppfattning! man vet ju aldrig förrän man själv varit där ellerhur? hoppas du tar ett beslut som du känner dig nöjd med. lycka till!! förresten så kan jag troligen ses på torsdag :) har bara lite kvar o kan plugga hela dagen imorgon också!! vet dock ej vilken tid, tänkte ta med mig killen hem sen nämligen och vet inte om han slutar 15 eller 16. Men jag skulle tro att runt 13 eller 14 blir bra! kram på dig

2009-04-28 @ 15:44:34
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Hej gumman

varför inte åka o bilda en egen uppfattning så vida de inte binder dej vid nåt avtal. Alla erfarenheter man kan få genom kurser är ju allt som oftast plus

Lycka till

Kram

Susse

2009-04-28 @ 17:54:36
Postat av: Sofie

Hej igen. om du läst min blogg kan du nog redan ana att vi inte kan ses imorgon. shelly är i ett väldigt kritiskt läge just nu, så vi får vänta med vår date tills hon mår bättre. take care o berätta hur du gjorde med jobbet!! kram

2009-04-29 @ 09:55:42
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0