still sick..

Hej Igen..

va som sagt hemma hos mamma igår, vi gjorde inget speciellt, satt och fikade, städade lite, hjälpte mina syskon med läxan, åt middag och såg på topmodel 10. kanske inte jättespännande men ändån lite omväxling i tillvaron..
men nu e jag hemma igen, och idag gäller det,, aktionen med "mina" skor slutar kl 12.05 och jag e tyvärr inte den ända som vill ha dom, så nu e det krig. kan ju bara hoppas att dom andra som har lagt bud e och jobbar eller går i skolan så att dom inte kan lägga fler bud, för dom ska bli mina..


mammas mopsar..sweet

// wish me luck
..

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag har storlek 37 - 38 så på dessa har jag 37 och de passar bra.

Jag älskar dom !!

2008-09-12 @ 10:58:16
URL: http://sandrasfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0