Sick Girl....


♥ Hej Hallå Goddag ♥

Idag vaknade jag kl 9.00 av att jag knappt kunde andas pga av min förkylning., Jag har inte varit sjuk på SJUKT länge, så man förtjänar vell att må lite skit..
så just nu sitter man och kollar på Topmodel 4 och lägger bud på tradera, jag hittade ju ett par skor för några dagar sen som man nästan bara kan beställa från USA och som ni säkert kan räkna ut så e det inte direkt billigt, men nu ligger dom här, på tradera och dom ska bara bli mina.
Så nu väntar jag bara på att klockan ska bli ett, så mutti (mamma) kan komma och hämta mig, har legat här i min ensamhet nu i 2 dagar så kommer jag inte ut härifrån snart så blir jag galen..

PEACE, ♥ and ice cream












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0