Nu e man här igen..

Sitter på jobbet just och fikar på en choklad kaka. (tack generösa ikea) jobbar från 10 till halv 5 känns både onödigt och jobbigt men det e 100 % OB idag så det e bara att bita ihop., SJUKT mycket folk e här iaf och handlar känner mig redan helt slut i huvudet,.

DAGENS ROS måste ju idag tillägnas alla små söta och smått förvirrade tanter som e här och handlar, vad vore dagarna på jobb utan dom..
idag va det en tant vid namn camilla som kom fram till mig och frågade om jag kunde efterlysa hennes man
:jag stod bara och kände lite på en morgonrock och när jag vände mig om så va han borta, sa hon med gråten inte långt borta. : om han nu ska försvinna, så kan han ju vara god och tala om det för mig. sa hon sedan.
sen så stod hon och väntade och väntade så jag fick efterlysa han igen.. sen så tog det e stund och sen va även den lilla tanten försvunnen, hoppas dom hittade varandra iaf..

Peace ♥ and ice cream.

p.s nu e det bara typ en och en halv timme tills jag slutar jippi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0