Happy ending..

OMG.. efter alla sena kvällar bänkad framför tvn från kl 23.30-00.30 för att se Sex and the city, så har det äntligen kommit till klimax, Sex and the city the movie... helt klart den bästa filmen på länge, den va inte som alla andra romantiska komedier brukar vara, att först e alla bra, sen så blir det skit, sen så slutar den med ett happy ending, Nej denna filmen hade verkligen allt, och jag tror att alla som har sett serien kan hålla med mig om att när slut texten rullade så kunde man äntligen andas ut och torka tårarna, det blev inte precis som man hade tänkt sig, men det va verkligen The Happy Ending. Det va så att man ville ställa sig upp i soffan och skrika YES YES YES.. Halvvägs in i filmen trodde jag att det skulle kännas sorgligt efteråt med tanke på att detta e nog den första sista och ända filmen, men det gör faktiskt ingenting jag är helt enkelt så jävla nöjd..

♥ ♥ ♥ ♥ ♥
5 hjärtat utan 5 möjliga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0