Godmorgon..

hej hopp..
gick precis upp, sitter just nu vid datan och äter lite havregrynsgröt, tänkte hinna med nästa buss till stan så att jag kommer i tid till jobb.

igår va jag och mutti på något konstigt ljusparty,, haha jag köpte några ljud som luktade jul (längtar), några som luktade smultronland och några relax ljus, men under tiden vi valde ljus så satt vi och tramsade och skrattade men det verkade inte så uppskattat av försäljaren, hon sa att hon hade varit på ett party för 2 år sen med en grupp tjejer som hade druckit 3 bag in box vin, men vi va tydligen värre, då frågade jag om det va positivt eller negativt, då svarade hon att det va en tolknings fråga.
Sen så pekade hon på min mamma och hennes kompis och sa att dom va värst,,hahaha själv såg hon ut som ett troll med 70-tals kläder,utan humor..blä på hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0