Fredag..

Hej hej. ställde kl på 8.40 för att se sista avsnitten av top model 4. börjar jobba kl 3 idag så jag hade igentligen all tid i världen att ta sovmorgon men men, nu har man hunnit med att städa lite oxå. :)
Idag jobbar jag til kvart över 8 sen så får man se vad som händer ikväll, några förslag?

Igår va iaf en toppendag, gick upp kl halv 8 för att ta bussen in till stan där jag skulle ha körlektion, efter lektionen frågar min körlärare mig hur långt ifrån körkortet jag tycker att jag är på en skala från 0-100, skit svårt att svara på man vill ju inte säga för lite för då låter man osäker och säger man för mycket så kanske han sitter och tänker: va fan tror hon egentligen.
Sen så frågade han: tycker du att du är ungefär i mitten eller mer? jag blev först helt vannsinig och sa: säger du till mig att jag ligger på 50% och att jag har lika många körlektioner kvar att köra som jag redan har kört, så dödar jag mig själv.
Då skrattade han och sa att så fick jag inte säga, sen frågade han igen var jag tyckte att jag låg, så jag svarade: över 75% iaf,
bra då e vi överränns svarade han, då går vi in och bokar halka och uppkörning. JAg jubblade inombords yes yes yes.
så nu e det bokat, så nu ska jag bara se till att klara det oxå..




Sen va det iväg till jobb som gällde, blev som tur va hämtad av min älskling, palla åka buss alltid,

men men nu ska jag klä på mig och borsta bissingarna sen så e det raka vägen till bussen.

Peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0