Dont go there...

Haha var ska man börja..nu e denna veckan snart slut och vad har man gjort..
jobbat en jävla massa..
igår jobbade jag från 12.00-20.10 sen så ringde Manda darling och frågade om man skulle med på bio..Varför inte.
Det blev Mirrors ganska okey film, men kunde ha varit lite läskigare, sen satta vi oss på 297an hem mot kära ekeby,
vi kommer inann för dörren hemma hon Filip och där sitter 5 glada grabbs i soffan och dricker öl, så jag och amanda beger oss mot köket där jag ska leka bartender haha, ett tips mixa inte kolsyrad läsk i en mixer det slutar bara med att man måste torka en jävla massa.
Men drinkarna blev faktiskt riktigt goda.

  • citronsoda
  • rabarber drinkmix
  • absolut vodka mandari
  • is och ett snyggt suggrör, dekorera gärna med frukt..




Med varsin drink i handen så gjorde vi killarna sällskap i soffan,, det blev lite singstar, och ett ölburkstorn byggdes på bordet. okey..kl 5 kände jag att det va dags att nanna..min prins hade redan halv däckat i soffan..stackaren va ju upp och jobbade kl 7 på morgonen. Manda och Danne nannade på soffan och jag och fille sov gott uppe i sängen.
vaknade kl 11 idag, satt och kollade på tv lite, sen blev det fete frukost men oboy och ägg mackor mums..
vi låg och kollade på lite tv/film alla fyra, sen så kom daniel på den briljanta ideen om att vi skulle köpa pizza, så jag och amanda vandrar upp till gatuköket och hämtar 3 stycken grönsakskebabpizza, synd bara att min och amandas pizza hade äcklig halvbrun sallad på sig. blää..sen så fortsatte dagen med att låg och glodde på film fram till kl 8 typ, Jag och amanda stack hem till henne, daniel åkte hem och filip stack till stan för att spela biljard med några vänner,
Amanda va lite trött så vi satt och kollade tv ett tag, sen så tog jag cyklen och trampade hem, Ringde mamma och tvingade hon att prata med mig under tiden som jag cyklade, för att slippa känna mig ensam i mörkret,
så nu sitter jag här och väntar på att fille ska komma hem och bjuda mig på glass..
Får se om jag orkar vara vaken länge till, måste upp och jobba imorgon..


P.s tack manda darling för en lovly weekend..det får göras om snart..

Peace ♥ and ice cream.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0