rond 2..

hej alla morgon trötta...

tänkte berätta lite om gårdagen,...
den började med att jag sov bort typ hela dagen vid tvn.. sen så va det utgång på G med min mandy. vi hade ju så jävla roligt förra helgen så varför inte,
vi tog bussen in vid halv 10 med johan, först gick vi till Stinsen men där va det rätt boring så vi stack till bulls och beställde en "ice man special" men vår ice man va inte där så det fick ble något liknande (gillar orginalet mer), sen så blev det ganska tråkigt där med så jag och amanda gick en runda för att möta upp min tränare pelle och hans kompis palle på nån Harmony, stället va dödare än döden så vi gick vidare till crom där va det helt okey stämning vi dansade lite m.m sen så ringer min tränare och frågar om vi ska med till dickens, ja för fan så vi drog ditt och träffade min mamma som va ute och sjöng karaoke (hon e superduktig) sen så va vi där och dansade lite och fick varsin shot, sen så försvinner amanda bara, jag fattade inte läget utan satt kvar och pratade med folket, sen så kommer CL in och frågar efter amandas jacka, och att Johan ligger deckad en bit bort, så vi joggar ditt, stackars johan hahhaha som tur va så skulle han sova typ 700 m där ifrån, men han va inte så sugen på att gå så det tog ett tag att få han ditt, sen så gick jag och amanda tillbax för att åka hem, alla hade gått, kvar stog bara min mamma , min tränare och hans kompis, vi stod och skrattade lite sen så började vi gå mot bilen, då kommer en utländsk man fram och frågar om vi kan hjälpa han, han har varit otrogen mot sin fru och skulle ringa henne, ingen av oss va särskillt sugna på att lämna ut våra nummer så va sa nej, han började köra med att vi inte ville hjälpa han för att han va blatte m.m sen så stod han och tradare i över en halv timme, sen så försökte vi gå igen för pelle ville han mat,
Jag satte mig på en räcke för att jag inte orkade stå upp, då kommer han fram och lägger armarna bredvid mig så att jag inte kan komma där ifrån. Först så ber jag han att gå men han vägrade, så jag kallade på palle som hjälpte mig, sen så blev han sur och sa att han inte ville ha mig och att jag va äcklig m.m när han först hade nästan stått och friat, så pelle sneade och sa att killen skulle dra här ifrån, då börjar han gå på och mucka så min tränare blev skitsur och slog tillbax, sen så fortsatte den här jävla idioten till kille och förfölja oss och sa att han skulle snacka och att pelle inte skulle tro att han va stark, (han har svart bälte i teakwondo och har tränat kick boxning) men vi försökte gå men det gick ju inte, så vi stoppade en taxi som hjälpte oss bli av med han,, sen så körde vi hem tack och lov, va hemma kl 5 på morgonen.

Det va kanske inte världens bästa kväll men den hade helt klart sina stunder,



amanda och jag :)

men nu ska jag nog gå ut och vara nyttig :)

Peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Manda

haha, aa, den var helt klart rolig kväll. :) Helt okej, tack vare dig hjärtat. Smisk. <3

2008-10-11 @ 16:56:12
Postat av: Alexandra

ha en bra söndag =)

2008-10-12 @ 12:33:41
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0