Partaj..

hej hopp





Igår va lätt den roligaste kvällen på länge, amanda kom hem till mig runt 7 tiden, sen så klädde jag på mig och sminkade mig för planen va att vi skulle dra ut, men det fanns bara ett problem, Amanda fyller 18 om en månad så vi ringde tup runt till alla och frågade om någon ville låna ut sitt leg men nej. men va fan vi stack till stan iaf.
På vägen in drack vi upp en liters flaska med bacari brezer, ganska god. Efter det gick vi upp till Shakspers där vi träffade mina snygga brudar (Josefina, magda elin och elin, ) vi satt där ett tag och babblade, sen så stack jag och amanda vidare till Bulls där var favoritbartender Fredrik jobbar,, det började med 4 shotar sen 4 shotar till, fattiga som vi va så tog vi våra sista pengar och sa: vi vill ha så mycket sprit som möjligt för 143 kronor, Fredrik skrattade och blanda till nån grej med 2 sorters vodka, hallon sour, fun saft, och non juice, SJUKT GOTT. vi fick en sån shaker full med denna dryck som räckte till minst 10 shotar var, sen när vi trodde att vår kväll va över så kom det en kille som frågade om vi skulle ha något att dricka, vi svarade: nä tyvärr vi e fattiga, han bara: frågade jag om ni ville köpa något? nej jag sa vill ni ha något. jag bjuder. inte tackar man nej till gratis sprit eller?
så vi tog varsin jäger shot, efter den så frågade han om det va något mer han kunde bjuda på, haha vi svarade direkt: en Fredrik special (ice man special) så vi tog några shotar till, sen sa vi hej då till denna snälla kille och självklart till fredrik.

Klockan va nu typ 2 på natten och tanken slog oss att shit vi kanske ska komma hem oxå. då kom vi på att mammsen skulle vara på dickens med en kompis och nån av dom måste ju köra, så vi begav oss ditt.
på dickens så va det typ samma stämning som vanligt det vill säga kåta 45 åringar som inte har mycket annat för sig men men. vi träffade iaf 2 roliga personer där macki (amandas ex) och hans kompis david.

när dickens hade stängt så åkte vi hem till mig,
mamma släppte oss ute på vägen bara en liten bit från filles hus, det va bara ett staket och ca 200 meter mellan oss och huset. Amanda vänder sig mot mig och säger: titta nu, Taekwondo. sen så tar hon ett skutt över staketet..PANG amandas byxor sprack hela vägen framifrån till där bak hahahhaha trodde seriöst att jag skulle dö av garv så sjukt roligt iaf. Sen så va det raka vägen hem till sängen.

Tack för en lovly kväll bejbi.


peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, det var lätt den roligaste kvällen på länge ja ! :D haha, tack jessica, Älskar dig .<3

2008-10-04 @ 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0