motionera mera,

Igår hade jag och Buddy sovmorgon till kl 11, sen så körde vi och hämtade Amanda darling och hennes hund Sacco, först så körde vi hem till min mamma och hämtade en liten tröja till min prins sen så begav vi oss mot finstorpsdammarna för en promenad, efter en timmes powerwalk så va det dags att köra vidare, vi hälsade på amandas mamma som bor en bit från dammarna, och sen så shoppade vi ingredienser för kvällens måltid HEMMALAGAD PIZZA!! gott som fan blev det,,vid kl 21.00 körde jag amanda hem och sen så körde jag in om mamma en familjen en liten runda.
 Hemma i soffan så låg buddy och fille och slumrade en stund, själv satt man vid datan och klickade runder, det kliade lite på axlen, så jag kliade självklart tillbaka, då kände jag något konstigt trodde först det va en skinbit, jag drog loss en bi,t den va svart, jag sprang och kollade i spegeln OMG en festing, min första lilla äckliga festing, jag fick panik, tyckte det va så sjukt äckligt, jag slängde mig på luren och ringde mamma, sen så körde jag i 190 hem till hon igen, (min "man" vågade inte ta bort den så vad ska man göra) mamma befriade mig från det lilla äcklet, så att jag kunde köra hem igen. klockan var då över ett på natten så det va dags att sova och skönt va det,


Buddy i skogen , fler bilder kommer sen,

idag så blev det ingen sovmorgon, buddy ville ut och kissa kl 7 i morse så det va bara att slänga på sig jackan och följa med, sen så kollade vi på top model och slumrade i soffan lite, kl 2 så åkte vi hem till familjen en stund, kl 4 så lämnade jag buddy på min pojkvänns jobb, sen så åkte jag och mamma, min lillebror och susse till stan och shoppade lite hela dagen avslutades med en storhandel på city gross, fan va det e dyrt med mat..
men så är det, nu ska jag gå och duscha och sen e det sängen för hela slanten jobba imorgon "JIPPI" (lite smått sarkastiskt), ha det bäst

p.s mitt körkort kom med posten idag, fint som fan

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Åsa

hmmm, är det du eller morsan som undrar... Inga höga tankar om mig där inte... ;)

2008-10-29 @ 21:35:58
URL: http://skumbumbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0