Jag sitter fast,.

tjolahopp har jobbat idag, sen så va det en liten tur i på väla och sedan in om city gross, va ju tvungen att kolla in julpyntet.. när jag kom hem så hade filip lagat mat. det blev bakad potatis med non slags röra,, gott va det iaf, kl 21.00 körde jag hem till amanda darling och snackade en massa skit hahaha det e vell så det heter när man babblar loss,,kl halv 1 bestämde jag mig för att det va dags att köra hem, jag gick ut och satte mig i bilen vred om nycklen m.m men jag kom ingenstans JAG SATT FAST,, amanda och hennes pappa fick hjälpa mig komma loss, och efter en stunds kämpande så kom jag loss... tack gode gud.,,


imorgon blir det motionering i skogen för vår del, eller vad säger du amanda? kl 11 eller? hahaha

peace ♥ and ice cream


Kommentarer
Postat av: alexandra

haha, verkligen lyckat :)

2008-10-27 @ 11:49:02
Postat av: Jessiejones

haha eller hur :)

2008-10-27 @ 19:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0