Its a Beautiful Day

wiiee idag e det sol och värme och jag e på bra humör. Vaknade kl halv 9 för att ta bussen in till stan. inne i stan så åt jag världens bästa frukost på Espresso House, det blev apelsinjuice, en liten latte och en skit god grov scones med cream chesce,( hade kunnat döda för receptet på dom). Efter det så tog jag bussen till lantz för att sedan åka till HALKAN.
Jag körde första biten till ekeby och det gick sjukt bra.. :) även inne på halkbanan gick det sjukt bra och det va riktigt roligt, så nu e man godkänd på den punkten oxå, bara uppkörningen kvar, snart snart,, den snälla körläraren släppte av mig en liten bit ifrån mitt hus, så jag slapp åka med in till stan...så nu ska jag städa i garderoben och sen ska jag bara njuta av denna härliga dag,,



min goa frukost...:)


en glad jessica som har klarat halkan.

ha det bäst..

peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0