Fuskis,

Hello ♥

                                                                             
                                       

fredagen började kl 8.55 med top model som vanligt haha sen så somnade jag på soffan sen så blev det lite mer tv och sedan lite mer och sen top model igen, mitt i programet så kom fille hem och satte sig i soffan, han pekade på en av tjejerna och sa: det e hon där som vinner.
Jag: hur fan vet du det,
Filip: jag har googlat det, haha
Jag: varför har du gjort det.
Filip: vet inte, jag googlade även vem som vann säsong 10, det va därför jag visste att whitney skulle vinna.
Jag: hahaha du e ju sjuk, detta måste jag ju bara berätta för någon.

Grejen är den att vi har suttit och tittade dom sista avsnitten av säsong 10 tillsammans och då även finalen,
jag höll självklart på Anya och han höll på Whitney, så vi slog vad om vem vi trodde skulle vinna, och förloraren skulle laga mat, han vann så jag fick ju fixa maten, men det betyder ju att han har fuskat,, när han hade skrattat klart så sa han att han inte alls hade googlat vem som vann säsong 10,men det tror jag inte på,,den lilla fuskisen.

Får se vad kvällen har att bjuda på, hoppas på utgång iaf, pallar inte sitta hemma och slappa..inte idag iaf,,



Peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0