Depp dag

känns som att alla har blivit smittade av detta hemska depp viruset, vet inte om det e för att det e kallt och blött hela tiden eller att folk bara e allmänt snea, jag brukar gilla hösten, massa fina färgen, man får äntligen ta på sig sin stora halsduk och man kan sitta och mysa i soffan hela dagarna med tända ljus och varm choklad.
Men det e nog det som e felet, jag sitter lixom inte hemma i soffan och myser, nä för jag e på ikea och jobbar varje jävla dag och lyssnar på alla sura människor, idag jobbar jag från 10.00 till 20.00 sug sug sug.. men imorgon e jag ledig och då ska jag fan sitta i soffan och mysa,.

ha det nice.

peace ♥ and ice cream


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0