you have a bad day

hallåja,

dagen började vid 8.40 för min del, gick ut och kissade Buddy (alltid lika roligt när det är kallt ute) sen så ringde amanda och sa att hon och chris hade missat bussen och om jag hade lust att köra dom. självklart kunde jag göra det allt för dig baby ♥
På väg till stan så va jag tvungen att köra in om bilisten för att tanka och lämna buddy, sen så blev det en snabbis på familia för att hämta hundhalsbandet jag glömde där igår, köpte ett par gympaskor oxå som jag kan ha på jobb för mina fötter och knän håller på att dö, kändes bara lite tråkigt att lägga 500 spänn på ett par fula gympa skor men måste man så måste man,, nu e man på jobb jobbar från 11.00- 20.45 helt sjukt lång tid,, men nu måste jag ner igen
snälla gud låt tiden gå snabbt.

peace ♥and ice cream


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0