ut och shoppa med den bästa

hello alla glada,,

Idag är jag faktiskt glad, igår var en helvetes jävla dag, men det ligger bakom mig nu, pallar inte tänka på det,

så idag ska jag dra med mig amanda darling till stan för att shoppa julklappar och fika, myspys med andra ord :)




Finns det någon där ute som kan ge mig tips på vad man kan köpa till sin pojkvänn i både present och julklapp.??
för så är nemligen fallet, min pojkvänn fyller år den 21 december och det är julafton den 24, men det är lika för båda för jag fyller ju år den 31 december.. men har ni tips så tveka inte att skriva,, please..


För nu är det bara dagar kvar till jul , snart börjar kalendern,,funderar på att köpa choklad kalender till mig och fille det blir man vell aldrig för gammal för, eller??

puss på er,,

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Mandaa

javischt, idag blir det shopping. ;D<33

2008-11-27 @ 10:57:46
Postat av: Sara

Du kan köpa perfym + deo, en fin skjorta, en fin tjocktröja, vantar + mössa, kalsonger + strumpor, fint smycka typ halsband... :) lycka till <3 jag har samma problem med marcus :p julafton de n24 dec födelsedag den 1 jan :p

2008-11-27 @ 11:51:35
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0