thank good its friday.

hejsan hoppsan,
idag har det snöat snöat och sen har det snöat, vid flera tillfällen så har jag kännt för att bara springa ut och hoppa och dansa i snön lite, men sen kom jag på att, oj jag jobbar det går ju inte, haha

vid kl halv 5 så var det dags att köra hem, det va redan mörkt som natten och mina rutor på bilen var fulla med snö så det var bara till att skrapa, ( påminnelse ta med dig vantrar nästa gång du är ute och kör)

min snöfyllda bil,

PAUSE....



TILLBAX

En liten vovve vid namn Buddy ville ut och kissa och jag fick tillfälle att hoppa i snön, Detta e första gången i hans liv som han ser snö så jag va ju tvungen att visa lill killen hur man busar riktigt ordentligt..det uppskattades :)

Buddy och lillebror...


Vad händer ikväll? jag tjatar på fille om att vi kan åka iväg och handla något gott att laga i kväll, men han bara latar sig på soffan.. blä på han, vad gör alla ikväll? tell me.


mina syskon i snön 2006 (har visat denna bilden innan, men gillar den såå mycket, jag som e fotograf ju,, :9)

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: taack! okeej, ja snö är supermysigt =)

2008-11-21 @ 19:53:36
URL: http://emeelienyberg.blogg.se/
Postat av: Karina

Exakt sådär som din snöhög till bil ser ut på bilden, har min gjort hela veckan! I detta fall hjälper varken skrapa eller motorvärmare! Det är hemskt och man är handikap! I-landsproblem...

2008-11-21 @ 22:25:46
URL: http://libra88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0