Party party at amandas place

hej hopp mini snopp

igår var det fest, inte var som helst utan hos min darling Amanda som blev 18 år den 13de.
GRATTIS GRATTIS. det blev en fin kväll men dans, musik, smörgåstårta, porrfilm? och kanske lite för mycket dricka, hahaha men det är vell så det ska vara.
kl halv 4 på natten så bestämde jag att festen för min del var över coh provade därför att ringa pappa för skjuts, men fucking telenor låg nere hela dagen igår typ, gick inte ringa någon och ingen kunde ringa mig,
så jag och filip fick traska igenom hela ekeby i natt haha, det va roligt till en början men sen så blev fille helt deckad, han gick med stängda ögon och hängde på min arm hela tiden, efter 4 km av en hängande full pojkvän på en så är man inte så glad längre, men älskar han iaf.
när vi kom hem så drack jag ett stort glas vatten och sen så blev det sängen för mig,,



filip och jag studenten 08





TACK FÖR EN FUCKED UP AND AWSOME KVÄLL,,




Peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0