LÖöÖöÖöN

hejsan hoppsan, tjena, och tjingeling.

här har inte varit någon vidare uppdatering under helger,, im sorry. har haft fullt upp, i lördags så var vi i studion hela dagen och jobbade med rebeckas skiva, söndagen jobbade jag så då blev det inte så mycket bloggande, igår var jag ledig sååå skönt, så jag träffade amanda darling, först så åt vi frulle och såg på top model, sen så hälsade vi på malin i skolan.
Rätt som det är så stormar mamma in och säger att kvällsposten skulle komma hem till dom och intervjua rebecka om hennes skiva, så vi följde med hem och hjälpte henne städa och fixa lite.

Så ni som bor i skåne kan ju antingen köpa tidningen eller så kan ni ju kolla in den här :

http://www.kvp.se/nyheter/1.1381001/rebecka-fran-ekeby-skivdebuterar-redan-som-attaaring



Bild från kvällsposten, rebecka kände sig lite unhappy, och ville att jag skulle sitta brevid,,


Idag är det löning, yes yes yes (Segerdans) så nu ska man shoppa jul klappar m,m




och idag är det bara dagar kvar tills jul..

Ha det fint så länge...för nu ska jag köra och jobba,,


Peace ♥ and ice cream


Kommentarer
Postat av: Sara

Åååh! Fy fan vad bra :D Lycka till! Läste inlägget i tidnigen :) <3

2008-11-25 @ 17:33:07
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: sandra

nej va coolt.., lycka till, hoppas skivan blir bra..

2008-11-25 @ 18:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0