kan inte sova, eller vill inte sova?

Åhh jag hatar att gå och lägga mig tidigt, kröp ner i sängen innan hos min prins som redan då slumrade lite halvt, sen så kollade jag på klockan, 22.30 nej det går inte för sig, det finns ju massa tid kvar av dagen.
Det känns som att jag ska gå miste om något om jag lägger mig tidigt , jag vill lixom dra ut på dagen och få ut så mycket som möjligt av den, men sen å andra sidan så är kanske inte att sitta framför tvn och datan att "få ut något av dagen" haha.
Jag har aldrig känns såhär innan, det e väll nu när tiden flyger iväg som jag har börjat känna att det är jobbigt att gå och lägga sig. Man jobbar äter och sover och sedan jobbar och äter man lite till, det e lixom det ända, har man tur så hinner man se ett meningslöst program på kvällen oxå.
Är det så här hela livet ska vara? äta, jobba, sova, dö samma sak dag ut och dag in, och sen när det e helg så ska man hinna med allt, festa, se på bra filmer, träffa vänner släkt och familj och framförallt att bara få vara,
det e kanske jag som är av lite klent virke, men seriöst är det detta livet går ut på så snälla skjut mig någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0