julen har kommit till stan.

OMG
igår när jag gick och plockade upp returer på jobb så hörde jag hur Maria careys låt -all i want for christmast spelades ur högtalarna tätt följd av George michaels- Last christmast. Asså det gör inte mig något med tanke på att jag älskar julen och vill att den ska vara så länge som möjligt, men tänk på alla andra stackare som knappt står ut, den 9de november är vell lite väll tidigt att börja spela jullåtar eller?
Vi var även först ut med julpyntet i år, i början av oktober så låg glitter och kulor  fint på hyllorna och granarna var pyntade och fina,  IKEA LIKES CHRISTMAST...*

p.s
jag slutar halv 4 idag såååååå skönt,


peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0