jul, jul, strålande jul

tjingeling

Igår blev det shopping för hela slanten.. det blev 2 superfina adventsljusstakar till mina fönster ,en skylt med snögubbar där det står VI ÄLSKAR SNÖ, lite annat pynt, ett par chinos, en grå mössa, och en massa julklappar.
(tack för igår amanda darling alltid lika roligt med dig,,puss puss puss)

idag ska jag och buddy åka till veterinären för en vaccinationspruta, jag får ju hålla min lilla prins i tassen om han tycker det är läskigt, hahaha
efter det så ska jag iväg till studion en stund och hjälpa rebecka med skivan, och ikväll blir det nog fest, vi får se ;)

nu blir det iaf lite frukost och top model,

gissa vad, just det, bara dagar kvar till jul,,hihi

Kommentarer
Postat av: Sara

jag bara älskar din nerräkning till julafton :D kört hååårt jessica! längtar till julafton och allt som har med jul att göra. julkalendern, bakning, julhandla, pynda huset & granen, leka i snön och massa massa mer :D <3

2008-11-28 @ 11:32:27
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0